Jag har ett hus i Spanien med vattenburna element som värms via gasuppvärmning.
Idag har vi en enkel termostat inne i huset med ett manuellt vred som aktiverar värmaren.
Jag letar efter en lösning där jag kan aktivera och höja temperaturen på distans via WiFi.
De lösningar jag sett verkar lite för avancerade - och kostar över 2.000 kronor.
Någon som har tips på ett enklare och billigare system?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.