Hejsan!
Jag har googlat men hittar inte några termostat till min vridspjällsventil....men visst borde det finnas eller?

DSC_0648.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
DSC_0650.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tackar för eventuella svar :)

/Izze
 
  • Gilla
Rikarddahlqvist
  • Laddar…
Krilleman
Nja, vridspjällsventiler är inte det du har. Utan helt vanliga kulventiler!

Termostat till dessa finns ej.

Jag gissar på att du har ett element på dessa rören och då monterar du självklart termostaten där!
 
krilleman,
Tackar för att du korrigerar min okunskap ang. ventiler :)
Jo jag skulle vilja sätta termostat på elementet ...men den är "direktkopplad" utan ventil så jag tänkte att man kanske kunde använda sig av kulventilen.
Tack iaf!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.