krilleman,
Tackar för att du korrigerar min okunskap ang. ventiler
Jo jag skulle vilja sätta termostat på elementet ...men den är "direktkopplad" utan ventil så jag tänkte att man kanske kunde använda sig av kulventilen.
Tack iaf!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.