Hej!
Skulle behöva er hjälp med vilken termostat med separat givare (ska sitta på andra sidan av väggen) som skulle passa enligt bifogade bilder. Som det är idag är det mer eller mindre en omöjlighet att få det till att bli bra temp.
Tack på förhand!