Skanovas höjning kommer nog att slå igenom på alla leverantörer. Men det som stör mig mest är att Telia samtidigt tar bort förvalsrabatten på 30 kr/mån på bredband. Istället ersätts den av motsvarande rabattpaket för de som köper IPTV + bredband + telefoni. Mitt problem är att jag ligger för långt från stationen för IPTV (har testat) så varför skulle jag välja ett sådant paket? Och så har de mage att påstå att jag inte kan bryta bindningen - de till och med raljerar om detta i informationsbladet jag fick. Jag trodde båda parter var bundna av avtalet under bindningstiden men det gällde tydligen inte rabatten!