Telia annonserar nu att deras stora sportpaket kostar 499 i månaden
Jag nappade på det här förra veckan då jag ville se champions luege.

Till min förvåning så får jag ett mail av telia idag då dom höjer priset till 599 from 1a oktober.
Samtidigt som dom så sent som idag annonserar till 499

Nån annan än jag som är trött på Telia?
Skärmbild av Telias sportpaket-erbjudande med pris 499 kr/mån och Köp-knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är med i en kabel förening med Telia triple play så jag är tyvärr låst till dom
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.