Telia annonserar nu att deras stora sportpaket kostar 499 i månaden
Jag nappade på det här förra veckan då jag ville se champions luege.
Till min förvåning så får jag ett mail av telia idag då dom höjer priset till 599 from 1a oktober.
Samtidigt som dom så sent som idag annonserar till 499
Nån annan än jag som är trött på Telia?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder