2 649 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Telia blåser mig?? Bredband dyrare än i kampanj.
Verkligen skönt! Din avslutning stämmer med min bild av Telias kundtjänst också, väldigt professionella och lösningsorienterade. De brukar också ha möjlighet till relativt generösa kompensationer när Telia gjort fel.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 318 inlägg
När kunder frågar mig vilken operatör de ska välja brukar jag alltid säga Telia. Långtifrån billigast, men med en bra kundtjänst.
väcker gammal tråd lite, men tänk på att de ger olika pris, beroende på vad du har, dvs grannar kan få olika erbjudanden.M mojjen skrev:Öppen fiber runt Göteborg borde finnas många tänker jag. Priset kom upp när jag knappade in mind aress. Så stämemr nog att de ger lite lokala priser. Samtidigt avr erbjudandets å bra för att vara telia, att fler borde snappat upp det. Men det var ju för bra för att vara sant. Jag tecknade det via kundtjänst, och diskuterade just hur bra det var dåd e tog exakt samma för 600/600. Så säker på att detta inte var en miss från min sida. Men därför svårt att hitta någon gammal sida, då det inte kommer upp om man inte söker på sin adress.
Klicka här för att svara