Har programmerat mitt Teletec, DSC, PC1864. Får allt att funka förutom automattillslaget. Har lagt in tider och förvarningstider, men den vägrar att köpa just detta. Någon som har en idé om vad som gör detta!?
/ C
 
Borde ju funka.. eller kan det vara så att du inte har inkopplat automatiskt tillslag?

"Slå in:
[*][6][Masterkod]. Alternativ.[2] - Automatiskt tillslag, in/urkoppling.
• [2] - Automatiskt tillkoppling, in/urkoppling:
[*][6][Masterkod][2]

Summern ljuder 3 korta pip vid inkoppling av funktionen och ett långt pip vid urkoppling.

Automatisk tillkoppling sker varje dag på den tid som är programmerad under punkt 3 i denna tabell.
Summern ljuder inställd tid i sekvens [199] som varning innan automatiskt tillslag sker. Om någon
handhavarkod slås in under denna tid skjuts tillslaget upp i 2 timmar, därefter görs ett nytt tillkopplingsförsök
o.s.v. Om någon sektion skulle vara öppen vid automatiskt tillslag kommer denna sektion automatiskt att
förbikopplas. Skulle sektionen senare stängas kommer förbikopplingen automatiskt att försvinna."
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.