Borde ju funka.. eller kan det vara så att du inte har inkopplat automatiskt tillslag?
"Slå in:
[*][6][Masterkod]. Alternativ.[2] - Automatiskt tillslag, in/urkoppling.
[2] - Automatiskt tillkoppling, in/urkoppling:
[*][6][Masterkod][2]
Summern ljuder 3 korta pip vid inkoppling av funktionen och ett långt pip vid urkoppling.
Automatisk tillkoppling sker varje dag på den tid som är programmerad under punkt 3 i denna tabell.
Summern ljuder inställd tid i sekvens [199] som varning innan automatiskt tillslag sker. Om någon
handhavarkod slås in under denna tid skjuts tillslaget upp i 2 timmar, därefter görs ett nytt tillkopplingsförsök
o.s.v. Om någon sektion skulle vara öppen vid automatiskt tillslag kommer denna sektion automatiskt att
förbikopplas. Skulle sektionen senare stängas kommer förbikopplingen automatiskt att försvinna."