15 263 läst ·
109 svar
15k läst
109 svar
Telenor säger upp bredband ?
Det kan vara lite svårt att ta in. Har man varit med på den tiden då det var höga krav på tillgänglighet för telefoni och 90’000 nummret, då man alltid skulle kunna ringa larmnumret hemifrån, så känns det konstigt att befintlig telefoni nu bara kopplas bort. Skrotas. Redan. 
R RalleB skrev:
Och de hastigheter 4g kan leverera verkar med råge överträffa det vi hade tidigare så man hoppas det ska funka. Vi får kolla upp detta mer.
Du får ringa Fröken Ur och vara nostalgisk, har sett "henne" för länge sen.blackarrow skrev:
man ska ALDRIG tacka nej till fiber.... punktgalento skrev:
I det här fallet är väl liknelsen att någon kommer och sliter av taket och tvingar dig att lägga ett nytt?
Inte så enkelt. Har väl ett bolag etablerat har de de facto monopol på fiber. Men det är väl en sak men enskilda anslutningar blir oftast väldigt kostsamma... så det är alltid bäst att dra in om det erbjuda alltid.A a128 skrev:
”Fiber finns i tomtgräns” betyder inte att det blir billigare per automatik... nätägaren tar ändå ut mer än om du drog in när det erbjöds första gången.
Många luras av det...
är det en fiberförening så hänger det mycket på vilken filosofi man har satt, en del tar ut faktiskt grävkostnad plus insats som de ursprungliga satte in. Och är det lite avstånd springer det iväg...
Många luras av det...
är det en fiberförening så hänger det mycket på vilken filosofi man har satt, en del tar ut faktiskt grävkostnad plus insats som de ursprungliga satte in. Och är det lite avstånd springer det iväg...