Fick en förfrågan från Telenor att skaffa hemtelefon och bredband via mobilnätet. Enl. säljaren ska hastigheten på bredbandet vara upp till 32mbit.

Surfa i mobilen fungerar bra här, så jag tycker det låter rätt OK.

Men sonens kompis har det och där fungerar det riktigt dåligt, men det är 2 mil här i från.

Nån som har erfarenhet av detta? Blir hastigheten bra?
 
Det är helt beroende på just dina lokala förhållanden så det är nästan omöjligt att säga något om det
 
Jag har fast telefon för ibland har man viktiga samtal man vill ringa, och då står jag inte ut med mobilens klippande.
 
Sonens kompis kanske spelar och då är mobilt bredband oanvändbart.... Säger iaf mina ungar....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.