W wardberget #1 Medlem · 18 inlägg 4 mar 2005 14:27 wardberget Medlem 18 inlägg 4 mar 2005 14:27 #1 Hej där ute vad använder man när man ska " syra av " en gamal tegel väg. Och hur görman det inomhus