Vi är alldeles strax klara med bygget av hustypen Domherren.

Ni kommer att få följa med från början till slut, allt finns dokumenterat med ca 170 bilder.

Det blir en redogörelse för hur det gått med säljare, hantverkare etc etc.

Bygget står klart v50.

Mvh Kalle
 
  • PB190002.JPG
Mycket bra initiativ! Jag väntar med spänning och kommer sitta som klistrad!
;D
 
Hej Kalle

Ska bli intresant att se dina bider, när och hur kommer vi att få se dom. Håller själv på att bygga ett domherren, vi är snart klara utvändigt. Så här ser det ut idag 28/11.
 
  • Kopia_av_DSC00305.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi bör väl vara klara med hemsidan strax innan julen.

Vilken fin hemsida ni hade  ;D
 
Spännade! Vi håller för fullt på med vårat hus, en breddad Lövsångare.

1okt.jpg


 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.