Önskar synpunkter på husmodell Östergötland av Team Boro som står som visningshus på husexpo i Sköndal. Någon som byggt detta hus? Eller så finns det kanske någon som varit in i visningshuset och har synpunkter.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.