Inte speciellt förvånande.
Enligt vad jag har hört så har mannen bakom detta företaget gjort ett 40-tal konkurser tidigare :o

Nu hänger inte jag med! :-/
Nya Team Boro, Borohus AB, Boro New Line och allt vad det heter...

Vi ska ju få ett hus från Nya Team Boro om några veckor. Företaget heter numera Borohus AB eftersom man ville skippa det där med "nya" när det inte var så nytt längre.

Jag har inte oroat mig tidigare, utan försökt strunta i alla kraxande olyckskorpar som pratat om konkurs och opålitlighet.
Vi är mycket nöjda med Borohus hittills. Många företag gick i kånken samtidigt som dem och jag tycker att man kan ursäkta dem eftersom det är sisådär tio år sedan.

Nu tycker jag mig se motstridiga uppgifter från sign. Lisa och sign. Nybyggd. Vem ska jag tro på?
VAD ÄR DET EGENTLIGEN NI SÄGER?!?
Är det risk att vi inte får vårt hus nu? :o

Är det team boro newline eller borohus ab som har problem ?

Ganska stor skillnad på företag eller har jag helt fel för mig ?

Usch vilken tråkig läsning. Har just fått klart med bygglov och beställt ett hus från Boro hus.
( Dalsland ) Första leveransen är satt till 5/4.
Hur gör man nu med betalningar till ett företag som är sådan kris.
Vill ju liksom inte bli stående med ett halvfärdigt hus :(
Att dra sig ur e ju inte specielt kul då man redan sålt sitt hus. Finns de typ några försäkringar som kan täcka så man inte hamnar på backen :o

Ja nu ska man vara nervös ett bra tag till :'(
Hade ett h***et med att få bygglov å så kommer detta blä

Ok nu förstår jag ;D Men undra om inte de vore bra för Borohus att byta namn så man slipper föknippas med Team Boro New Line ???

Ja Ja då kan vi fira nyår här i lung och ro ;D

Tack för ditt senaste förtydligande, Lisa. Nu kanske även sign. 5201 förstår varför jag blev orolig?

Förstår inte att ni har svårt att förstå? Strängen handlar om Team Boro New Line
Ingenting annat
Ja, det kanske var korkat av mig (och Elsa) att inte förstå, men trots att jag läste noga så flimrade till slut alla Boro-hit och Boro-dit framför ögonen. Blev osäker på vad de som skrev egentligen menade.

Tycker att det är bättre med Borohus AB än Nya Team Boro, om de inte vill sammanblandas med Team Boro New Line med tanke på att "team" "boro" och "new/nya" ingår i båda. Inte så underligt kanske att man blir osäker?

Nu känns det lite lugnare i alla fall och vi ser fram emot ett fint hus från Borohus om några veckor!  :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.