Jag och Min fru har byggt ett Team Boro Newline hus. Finns det någon annan här som har byggt det samma??

Snoopy
 
Vad är det för prisklass ?
 
När vi beställde (Juni 02): Modell Sara 955000:-

 
Berätta gärna mer om Team Boro NewLine.
Var inne och kollade hemsidan och jag gillade det jag såg... Fastnade för ett hus...

*Sandra*
 
Hej Sandra!
Vad vill du veta? Har ni inte redan byggt?
(Jag tittade på länken som ni lagt ut)
 
Låter intressant.....bra pris för att vara så bra standard. Finns det några hus att titta på i Stockholms trakten ?

Ska kontakta dem för mer info, men tacksam för "inofficiell info" också, så berätta gärna mer.
 
Snoopy, det huset ni beställde för 955', var det i standardutförande?
Mvh
 
Snoopy skrev:
Hej Sandra!
Vad vill du veta? Har ni inte redan byggt?
(Jag tittade på länken som ni lagt ut)
Har dem verkligen allt dem lovar i husen?
Är det platta på mark? Golvvärme?

Jo, visst har vi byggt...
Men tyvärr så ligger tomten lite dumt till med tanke på att jag föder upp hundar (dock i liten skala). Vill hellre bo på landet... Så jag fortsätter att titta på hus...
En dag kanske vi bygger ett till hus... Och då ska det vara ett som är lite annorlunda än det vi bor i nu (det kan lika väl bli ett till Älvsbyhus).
Ett av mina intressen är hus, älskar att titta på hus (gamla som nya). Min dröm är att kunna rita mitt eget hus, inspirerat från många husföretag...

*Sandra*
 
Newlinehusen monteras på torpargrund, och har ett vattenburet system med radiatorer.
Och det som lovas till husen är även med i leveransen.(Vi fick i alla fall det som lovats).
NewLine är inte på något sätt några lyxhus, men det är ett bra utrustningspaket för pengarna.

MVH S
 
Pratade med säljaren på TeamBoro på HusExpo och han bekräftade att det är två vitt skilda företag. Tydligen var det förra VD´n ( tror jag )som startade upp NewLine efter han slutade på TeamBoro... ::)

 
Kan man bara få träfasad eller kan man välja till puts/tegel?

Göran ???
 
Hmm, har sett att modell Sara kostar 1129' nu.
Någon annan som har annan uppgift?
/J
 
Fick en pris lista förraveckan vet inte om priset är samma i hela landet, detta gäller kronoberg.
Sara 1,097500
Victoria 1,418750
Gloria 1,593750
Ebba 1,246250
Sofia 1,063750
Astrid 1,242500
Ida 1,393750
Åsa 1,093750
Mary 1,762500
Anna 1,213750
Emma 1,376250
Maria 1,277500
Hanna 1,448750
Pia 1,262500
Eva 1,331250

Alla priser gäller hus ovan grund i standardutförande.
1 1/2 planshus med oinredd, oisolerad övervåning.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.