1 807 läst ·
11 svar
2k läst
11 svar
Team Boro eller smålandsvillan
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av Team Boro eller smålandsvillan. Hur de ligger prismässigt och kvalitetsmässigt. Är det någon som har byggt nyckelfärdigt med Team Boro? De har ett hus som heter Småland, som vi tycker ser fint ut. Smålandsvillan har ett hus som heter Målilla som ser ut att vara bra. Vi bor i Stockholm.
:
Är det någon som har erfarenhet av Team Boro eller smålandsvillan. Hur de ligger prismässigt och kvalitetsmässigt. Är det någon som har byggt nyckelfärdigt med Team Boro? De har ett hus som heter Småland, som vi tycker ser fint ut. Smålandsvillan har ett hus som heter Målilla som ser ut att vara bra. Vi bor i Stockholm.
:
Jag och min fru har byggt nyckelfärdigt med Team Boro New Line. Vi valde de för att vi inte hittade någon annan leverantör som hade den standarden jämfört med det priset. Vi byggde modellen som heter Sara, och valde till en del saker bla Takkupa med balkong.
www.teamboro-volymhus.se
www.teamboro-volymhus.se
Vi är på väg att bygga ett Boro hus model Dalsland
alla bestälningar och ändringar är gjorda.
Så nu till veckan beställer vi huspaketet.
Arbetet har vi ordnat med en annan firma som har allt från grund till målning. För hoppningsvis kommer vi in till Midsommar
alla bestälningar och ändringar är gjorda.
Så nu till veckan beställer vi huspaketet.
Arbetet har vi ordnat med en annan firma som har allt från grund till målning. För hoppningsvis kommer vi in till Midsommar
PINGER SKULLE DU KUNNA UTVECKLA DEN JÄTTE STORA VOLVOLADAOLIKHETEN TACK (har du verkligen tänkt på alla faktorer)
Hussatsen kostade 1250000 kr då har vi valt till garage
ett runt fönster rygåstak i köket, köket har vi föränrat med 65000, bubbel bad dubbla handfat och vitvaror för ca45000 med bla ett side by side kyl/frys
Vi har plockat bort pannan, alla innertak och golv.
Detta är dom stora sakerna vi har ändrat på lite mer har vi lackt på och dragigt i från
Ett mycket bra hus tycker vi, bra kvalite till rimliga pengar
elsa2
ett runt fönster rygåstak i köket, köket har vi föränrat med 65000, bubbel bad dubbla handfat och vitvaror för ca45000 med bla ett side by side kyl/frys
Vi har plockat bort pannan, alla innertak och golv.
Detta är dom stora sakerna vi har ändrat på lite mer har vi lackt på och dragigt i från
Ett mycket bra hus tycker vi, bra kvalite till rimliga pengar
elsa2
Ni får hålla isär Team Boro och Team Boro New Line - de är inte samma företag. / T
Fredag morgon och avdelningen för meningslös kuriosa har öppnat...
Mina föräldrar bor i ett Borohus från 1932. Ombyggt, tillbyggt men fortfarande i god form. Bygget på ca 200kvm kostade 11 000 kronor och finansierades av den förre ägaren med ett skadestånd han fick för en arbetsolycka på Arendalsvarvet där han förlorade några fingrar.
Har ingen erfarenhet av Smålandsvillan.
/Berit
Mina föräldrar bor i ett Borohus från 1932. Ombyggt, tillbyggt men fortfarande i god form. Bygget på ca 200kvm kostade 11 000 kronor och finansierades av den förre ägaren med ett skadestånd han fick för en arbetsolycka på Arendalsvarvet där han förlorade några fingrar.
Har ingen erfarenhet av Smålandsvillan.
/Berit
Klicka här för att svara