I väntan på att jag skrivit klart min testrapport för GLM80 får den rastlöse ett litet bildquiz att bita i.
Det skulle ju kunna var så att jag har svårt att vara helt objektiv när jag testar blåa verktyg och därför bör man väl inte undanhålla just den informationen.
Så, en skottkärra heder och ära till den som prickar in flest rätt verktyg på följande bildserie. Och givetvis räcker det inte att skriva tex GSB 1*** utan hela namnet ska förstås vara rätt.
Det skulle ju kunna var så att jag har svårt att vara helt objektiv när jag testar blåa verktyg och därför bör man väl inte undanhålla just den informationen.
Så, en skottkärra heder och ära till den som prickar in flest rätt verktyg på följande bildserie. Och givetvis räcker det inte att skriva tex GSB 1*** utan hela namnet ska förstås vara rätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Kul initiativ!
Då mitt kunnande på Boschfronten är begränsad så lämnar jag bara några svar...
1 - GCM 8 SJ + GTA2500
2 -
3 -
4 - GLL3-80
5 -
6 -
7 - Skulle kunna vara en GEX - dock inte en 125:a
8 -
9 -
10 - BM1
Då mitt kunnande på Boschfronten är begränsad så lämnar jag bara några svar...
1 - GCM 8 SJ + GTA2500
2 -
3 -
4 - GLL3-80
5 -
6 -
7 - Skulle kunna vara en GEX - dock inte en 125:a
8 -
9 -
10 - BM1
Pyro har iallafall prickat in ett par rätt men ännu verkar det krävas lite mer engagemang för att knäcka detta. Plussikanten för att pyro fixar #7. Aeg'n är ju faktiskt inte ens blå längre, men dammpåsen är ju en give-away....
#1 har ni pinsamt fel på allihop. Fötterna på en 8S är verkligen inte alls lika detta......
#1 har ni pinsamt fel på allihop. Fötterna på en 8S är verkligen inte alls lika detta......
Jag tyckte faktiskt inte foten såg riktigt rätt ut, men jag fick inte riktigt ihop det med någon annan modell heller.MathiasS skrev:Pyro har iallafall prickat in ett par rätt men ännu verkar det krävas lite mer engagemang för att knäcka detta. Plussikanten för att pyro fixar #7. Aeg'n är ju faktiskt inte ens blå längre, men dammpåsen är ju en give-away....
AEGn avslöjades som sagt tydligt av sin dammpåse. Har en själv, fast min är orange.
Tycker tyvärr inte det verkar som om det är någon mer som vill vara med och tävla. Så nu undrar jag när vi får se facit. Man är ju nyfiken på dom som man boomade.
#1 GCM 10s + GTA 3700
#2 GTS10
#3 GSR18 2 Li
#4 GLL3-80
#5 GSR 10,8 V LI + gst 85 PE
#6 En äcklig bastard: PowerCraft utan modellnr
#7 AEG 125
#8 GSR 12V (nu pensionerad)
#9 Ytterligare en bastard, fast en bra sådan AEG SB2E700R. Har försökt plåga livet ur den i flera år men den vägrar dö. Bra maskin!
#10 BM1, stativ till korslasrarna.
Får säga att Pyro gjorde ett bra jobb här.....!
#2 GTS10
#3 GSR18 2 Li
#4 GLL3-80
#5 GSR 10,8 V LI + gst 85 PE
#6 En äcklig bastard: PowerCraft utan modellnr
#7 AEG 125
#8 GSR 12V (nu pensionerad)
#9 Ytterligare en bastard, fast en bra sådan AEG SB2E700R. Har försökt plåga livet ur den i flera år men den vägrar dö. Bra maskin!
#10 BM1, stativ till korslasrarna.
Får säga att Pyro gjorde ett bra jobb här.....!
Jo, det gick väl ganska bra. Tycker det var lite dåligt av mig att jag missade versionen på 10,8V-dragaren.
GTSen tog en stund innan den ramlade på plats vad den var. RIktigt lurig bild faktiskt. (Det är det medföljande klingfodralet till en GST10 på bilden)
Och en #3 var en 18 eller en 14,4 var väl egentligen bara en ren chansning.
Kul tävlig var det iaf.
GTSen tog en stund innan den ramlade på plats vad den var. RIktigt lurig bild faktiskt. (Det är det medföljande klingfodralet till en GST10 på bilden)
Och en #3 var en 18 eller en 14,4 var väl egentligen bara en ren chansning.
Kul tävlig var det iaf.
Klicka här för att svara