B Biloz #1 Medlem · skåne · 37 inlägg 12 jun 2024 14:19 Biloz Medlem skåne 37 inlägg 12 jun 2024 14:19 #1 Hej! Som topic lyder så har jag fått tätskitsmembran på bockfixturen (vatettet) maskering höll inte, hur får man bort det? kan ej använda stål borste då det är plast. tack på förhand
Hej! Som topic lyder så har jag fått tätskitsmembran på bockfixturen (vatettet) maskering höll inte, hur får man bort det? kan ej använda stål borste då det är plast. tack på förhand
Paul-Staffanstorp #2 Renoverare · Skåne · 8 989 inlägg 15 jun 2024 06:50 Paul-Staffanstorp Renoverare Skåne 8 989 inlägg 15 jun 2024 06:50 #2 Det försvinner när rörläggaren ska fräsa ner dem för montering.