Hej!
Som topic lyder så har jag fått tätskitsmembran på bockfixturen (vatettet)
maskering höll inte, hur får man bort det? kan ej använda stål borste då det är plast.

tack på förhand
 
Paul-Staffanstorp
Det försvinner när rörläggaren ska fräsa ner dem för montering. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.