Hej
Vad ska man ha underst, respektive överst? Har sett olika alternativ på nätet. Spelar det någon roll?
Tätmembran + våtrumsduk och sen sätta brunnsmanschetten ovanpå duken, med mer membran
eller
Brunnsmanschetten underst och sen våtrumsduken överst?
Allt material är köpt på Bauhaus med märket BOSTIK.
/ Robban