Tänkte täta/byta tätningslist på takfönstret men kommer inte riktigt underfund med vad jag ska använda Nu sitter en typ av kopparremsa fastnitad i karmen, se bild. Tänkte att det bör finnas nåt mer energieffektivt än koppartätning idag? Testat en vanlig p-list men den liksom skjuts bort när fönstret stängs.