Är det någon som vet vad det är som släppt mellan fönstrena på denna bild,misstänker ev tätning?
Om det är någon som känner igen, hur går man tillväga för att åtgärda & är det ens något som behöver åtgärdas?
Om det är någon som känner igen, hur går man tillväga för att åtgärda & är det ens något som behöver åtgärdas?
1 123abc skrev:
Hur vet jag om det är ett 2+1 fönster? Kan se att det finns en springa mellan fönstrena när man öppnar,se bild.1 123abc skrev:
Klicka här för att svara



