Hej,
VI satte idag upp tätskikt i badrummet, våtrumsfolie, Byggmax.
Vi råkade köpa på tok för mycket tätmembran så vi tänkte att:
"Äsch, vi kan väl lika gärna dra ett lager över hela våtrumsfolien överallt, som en extra säkerhet"
Så nu är rummet iklätt Tätmembran -> Folie -> Tätmembran.....
Fick lite panik nu på kvällen och är orolig att vi nu då lyckats stänga in fukt på något vänster?
Det är betongsväggar. Behöver vi göra om och göra rätt?