L
Hej,

VI satte idag upp tätskikt i badrummet, våtrumsfolie, Byggmax.
Vi råkade köpa på tok för mycket tätmembran så vi tänkte att:
"Äsch, vi kan väl lika gärna dra ett lager över hela våtrumsfolien överallt, som en extra säkerhet"

Så nu är rummet iklätt Tätmembran -> Folie -> Tätmembran.....

Fick lite panik nu på kvällen och är orolig att vi nu då lyckats stänga in fukt på något vänster?
Det är betongsväggar. Behöver vi göra om och göra rätt?
 
Åsa Lund
Nä, tycker inte det borde vara nån fara.
 
Paul-Staffanstorp
Ska inte vara några problem.
Själv rollar jag alltid över golvet för att skydda folien när man springer där och sätter väggplattor. :D

Nu jobbar jag dock inte med Byggmax men har svårt och tro att det skulle vara annorlunda än andra.
 
  • Gilla
F.Taleman
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.