Hej! Jag håller på och ska måla om ett gammalt pivåfönster från femtiotalet. Glaset sitter fast med trälister, och det är en glipa på någon mm mellan list och glas. Ska det vara kitt där? Är det bara att skrapa bort det gamla torkade och lägga en ny sträng?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder