Hej ! Takfönster som inte monterats korekt,kan det bli problem med. fönstret ligger nämligen i liv med råsponten. här saknas nämligen isolering. Ett nytt velux,har en monteringsram som är isolerad,som man sedan lägger fönstret i.Du undrade om det går o foga,visst går det. Tänk på att silicon inte är övermålningsbart. det bästa är o kolla på utsidan fönstret. Det finns säkert någon som monterat fönstret längre ner.