Hej!

vi behöver täta kring där vattenslangen går in i vår grävda brunn för att undvika att skit, insekter, markvatten etc ska kunna komma ner i brunnsvattnet. Vad är bäst att täta med? Någon form av skum?

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.