Hej
Behöver lite tips från mer kunniga än mig själv
Som ninser på bilden kommer luftspalt över regel. Så frågan är om man brukar lägga ner masonitskivan mot regel eller brukar man täta där emellan?
Tack på förhand
Behöver lite tips från mer kunniga än mig själv
Som ninser på bilden kommer luftspalt över regel. Så frågan är om man brukar lägga ner masonitskivan mot regel eller brukar man täta där emellan?
Tack på förhand
Klicka här för att svara

