Hej,

jag har ett hus med kallvind. Det finns uppenbarligen några ställen då det kommer luft från bostadsutrymmet upp på vinden. Får man täta då med fogskum?

Hälsningar

Jenne
 
Ja men använd essve's skum då det är diffutions tätt i tjocklekar över 50mm.
 
Var kan man köpa denna fogskum?


Hälsningar
Jenne
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.