J jenne #1 Medlem · Stockholm · 29 inlägg 8 nov 2010 21:18 jenne Medlem Stockholm 29 inlägg 8 nov 2010 21:18 #1 Hej, jag har ett hus med kallvind. Det finns uppenbarligen några ställen då det kommer luft från bostadsutrymmet upp på vinden. Får man täta då med fogskum? Hälsningar Jenne
Hej, jag har ett hus med kallvind. Det finns uppenbarligen några ställen då det kommer luft från bostadsutrymmet upp på vinden. Får man täta då med fogskum? Hälsningar Jenne
Matti_75 #2 Byggveteran · Örebro · 5 100 inlägg 9 nov 2010 20:55 Matti_75 Byggveteran Örebro 5 100 inlägg 9 nov 2010 20:55 #2 Ja men använd essve's skum då det är diffutions tätt i tjocklekar över 50mm.
J jenne #3 Medlem · Stockholm · 29 inlägg 9 nov 2010 21:12 jenne Medlem Stockholm 29 inlägg 9 nov 2010 21:12 #3 Var kan man köpa denna fogskum? Hälsningar Jenne