F falkeye #1 Självbyggare · Väderstad · 85 inlägg 9 okt 2006 08:13 falkeye Självbyggare Väderstad 85 inlägg 9 okt 2006 08:13 #1 Har tänkt göra en gillestuga i källaren med ett vanligt "innegolv" men en golvbrunn sätter käppar i hjulen, hur gör jag om jag vill täta den? den är ingjuten i golvet och är av gjutjärn.
Har tänkt göra en gillestuga i källaren med ett vanligt "innegolv" men en golvbrunn sätter käppar i hjulen, hur gör jag om jag vill täta den? den är ingjuten i golvet och är av gjutjärn.
S Snozzi #2 Medlem · 177 inlägg 9 okt 2006 09:22 Snozzi Medlem 177 inlägg 9 okt 2006 09:22 #2 Detta har disskuterats flera gånger här på forumet gör en sökning så kommer du att finna lösningen på ditt problem. // Snozzi
Detta har disskuterats flera gånger här på forumet gör en sökning så kommer du att finna lösningen på ditt problem. // Snozzi
F falkeye #3 Självbyggare · Väderstad · 85 inlägg 9 okt 2006 10:28 falkeye Självbyggare Väderstad 85 inlägg 9 okt 2006 10:28 #3 jag har sökt på forumet men hittar inget om att "täta en golvbrunn" kanske du som är mer erfaren på forumet kan guida mig rätt?
jag har sökt på forumet men hittar inget om att "täta en golvbrunn" kanske du som är mer erfaren på forumet kan guida mig rätt?
S Snozzi #4 Medlem · 177 inlägg 9 okt 2006 13:12 Snozzi Medlem 177 inlägg 9 okt 2006 13:12 #4 Här är en tidigare tråd. http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=18419/13#13 // Snozzi