Har tänkt göra en gillestuga i källaren med ett vanligt "innegolv" men en golvbrunn sätter käppar i hjulen, hur gör jag om jag vill täta den?
den är ingjuten i golvet och är av gjutjärn.
 
Detta har disskuterats flera gånger här på forumet gör en sökning så kommer du att finna lösningen på ditt problem.
// Snozzi
 
jag har sökt på forumet men hittar inget om att "täta en golvbrunn"
kanske du som är mer erfaren på forumet kan guida mig rätt? 8-)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.