Hej hopp,
Klåparen har klåpat sig igen. Insåg att jag inte har någon sånt vattenskydd under diskhon, där avlopp och vatten kommer upp genom golvet. Det tycker Folksam jag ska ha.
Finns något hjälpligt sätt att täta detta i efterhand nu när 75 mm avlopp + två RiR PEX sticker upp genom köksstommen? Jag ser fan inga som helst möjligheter även om det inte behöver bli helt perfekt, bara mycket rinner fram så jag får syn på det och kan vidta åtgärder.
Klåparen har klåpat sig igen. Insåg att jag inte har någon sånt vattenskydd under diskhon, där avlopp och vatten kommer upp genom golvet. Det tycker Folksam jag ska ha.
Finns något hjälpligt sätt att täta detta i efterhand nu när 75 mm avlopp + två RiR PEX sticker upp genom köksstommen? Jag ser fan inga som helst möjligheter även om det inte behöver bli helt perfekt, bara mycket rinner fram så jag får syn på det och kan vidta åtgärder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack Svante, köper hem en sån här nästa gång jag åker förbi Ikea.S SvanteC skrev:
https://www.ikea.com/se/sv/p/variera-taetningssats-60282006/
Tror det ska gå att få till hjälpligt, inte snyggt men tillräckligt bra.
Klicka här för att svara
