Har i nuläget ett bubbelbadkar i ett kaklat badrum från -07 som vi tänkte kasta ut och sätta in duschväggar och såklart sitter eluttaget i hörnet där duschen ska upp.

Så min fråga är den hur jag ska täta detta på ett vettigt sätt. Har pratat med ett plattsättnings företag och dom tar inte på sig ett sånt jobb.

Tacksam för alla idéer

• En strömbrytare med rött ljus och kabel som leder till en stängd eluttagsbox på en sprucken vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Avveckla eluttaget, koppla ur trådarna i matande ände och dra ur dem. Dosan är nu ett hål utan el som plattfirman kan sätta igen och göra tätskikt över.

Som vanligt så ska man vara övertydlig då man gör ett inlägg. Såklart ska det avvecklas och kopplas ur. Problemet är hur jag ska täta detta själv på ett bra sätt eftersom dom inte vill ta på sig ett jobb som detta eftersom dom inte kan lämna några garantier på tätskiktet.

Finns det någon el-tätningsdosa som är tillräckligt tät? Kommer vräka på med silikon i vilket fall men

Redigerat:
Ok, jag det var ju en annan pilsner. Jag fick för mig badrummet skulle ur och i med nytt.
Då har jag tyvärr inga bra tips, tätskikten är ju under plattorna och hur man får det förbi dosan har jag ingen aning om, annat än riva och sätta nytt.

Fotografen Fotografen skrev:
Ok, jag det var ju en annan pilsner. Jag fick för mig badrummet skulle ur och i med nytt.
Då har jag tyvärr inga bra tips, tätskikten är ju under plattorna och hur man får det förbi dosan har jag ingen aning om, annat än riva och sätta nytt.
Ja det är lite lurigt att få till men tack för försöket, hehe

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.