E ElinM #1 Medlem · 2 inlägg 30 jun 2018 13:25 ElinM Medlem 2 inlägg 30 jun 2018 13:25 #1 Hej, Hur skulle ni göra för att täta detta betongröret? Det är vattnet från stupröret som kommer här problemet är också att det är i princip omöjligt för oss att gräva ut runt hela... Tacksam för tips! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej, Hur skulle ni göra för att täta detta betongröret? Det är vattnet från stupröret som kommer här problemet är också att det är i princip omöjligt för oss att gräva ut runt hela... Tacksam för tips!
D daugaard #2 Medlem · örebro · 1 040 inlägg 30 jun 2018 13:38 daugaard Medlem örebro 1 040 inlägg 30 jun 2018 13:38 #2 gummiduk och slangklämmor om det inte går att ta isär rören.
E ElinM #3 Medlem · 2 inlägg 30 jun 2018 13:46 ElinM Medlem 2 inlägg 30 jun 2018 13:46 #3 D daugaard skrev: gummiduk och slangklämmor om det inte går att ta isär rören. Tack för svar! Det går inte att ta isär, det går inte att täta med fogskum eller nått bruk tror du? Det är verkligen super svårt att komma runt..se min nya bild Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
D daugaard skrev: gummiduk och slangklämmor om det inte går att ta isär rören. Tack för svar! Det går inte att ta isär, det går inte att täta med fogskum eller nått bruk tror du? Det är verkligen super svårt att komma runt..se min nya bild
Peter2400 #4 Medlem · Västkusten · 5 616 inlägg 30 jun 2018 15:08 Peter2400 Medlem Västkusten 5 616 inlägg 30 jun 2018 15:08 #4 Kan man inte kleta på lite mjukfog i springan och sedan gjuta upp runt röret med ett par säckar betong. Så hade jag nog gjort, rätt eller fel!
Kan man inte kleta på lite mjukfog i springan och sedan gjuta upp runt röret med ett par säckar betong. Så hade jag nog gjort, rätt eller fel!