Vi har flyttat ut en rad med bänkskåp för att få en 70 djup bänk. Nu när vi ska täta under diskhon uppstår problemet. Är det någon som har en kreativ lösning? Våtrumsmatta är en idé, eller kan man kanske ha sån tur att det redan finns en fix och färdig lösning? Det finns ju tillverkare som har 70 djupa skåp.
Som jag ser det borde man kunna ta en 60 djup standard"balja", men den idén gillade inte vår KA. För visst är väl vitsen att vattnet ska ledas fram så att man snabbt upptäcker en läcka, inte nödvändigtvis att det är helt tätt?