B Bjolleboy #1 Medlem · 3 inlägg 14 maj 2022 17:05 Bjolleboy Medlem 3 inlägg 14 maj 2022 17:05 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej forumet, ska installera köksblandare och stöter på denna koppling som de kallar "snäppkoppling". Ganska klar instruktion, men jag blir ändå tveksam... Hur ska den anslutas? Packningar? Bara att trycka dit? När jag anslutit känns det inte särskilt safe! Nån som vet hur man ska göra? #blandare #blandare-koppling #tapwell #vvs-installation
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hej forumet, ska installera köksblandare och stöter på denna koppling som de kallar "snäppkoppling". Ganska klar instruktion, men jag blir ändå tveksam... Hur ska den anslutas? Packningar? Bara att trycka dit? När jag anslutit känns det inte särskilt safe! Nån som vet hur man ska göra?
B Bjolleboy #2 Medlem · 3 inlägg 15 maj 2022 15:41 Bjolleboy Medlem 3 inlägg 15 maj 2022 15:41 #2 Update: Jag snäppte i den enligt instruktion. Verkar funka, men frågan är om jag kan sova lugnt på nätterna...
Update: Jag snäppte i den enligt instruktion. Verkar funka, men frågan är om jag kan sova lugnt på nätterna...
L Lopex #3 Medlem · 497 inlägg 21 maj 2022 14:24 Lopex Medlem 497 inlägg 21 maj 2022 14:24 #3 Bara att sova lugnt! Exakt så där ska man göra och inget annat!