Hej!
Tapetserade mitt barns rum för ett par år sedan och märkte efter ett tag dessa små korn under tapeten.
Min analys är att det har varit små klumpar i limmet men vill inte minnas att jag märkte av något vid tapetseringen.

Har någon råkat ut för liknande?

• Klump under tapeten markerad med gul cirkel, vilket kan vara limrester eller bubbler.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Japp :rofl:
Sandkorn.
Ett fenomen som kom med easy-up/non-woven tapeter.
Jag hade inte städat nog bra och de kommer med rollern om man rollar ner i golvet.

David-O David-O skrev:
Japp :rofl:
Sandkorn.
Ett fenomen som kom med easy-up/non-woven tapeter.
Jag hade inte städat nog bra och de kommer med rollern om man rollar ner i golvet.
Så du menar att det är damm eller smuts ifrån golvet som jag fått med mig på rollern och inte direkt ifrån limm hinken?. Har faktiskt inte slagit mig att det skulle kunna vara anledningen

S SprallE skrev:
Så du menar att det är damm eller smuts ifrån golvet som jag fått med mig på rollern och inte direkt ifrån limm hinken?. Har faktiskt inte slagit mig att det skulle kunna vara anledningen
Det är i alla fall det jag råkat ut för.
Upptäckte några medan jag slätade ut tapeten vid tapetseringen. Drog då bort tapeten och plockade bort sand kornet. Men missade på vissa ställen...

Jo men tror nog du har en poäng där. Tack för tipset får ha det i beaktning nu när jag ska tapetsera på min övervåning:)

• Gilla
David-O
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.