Har dragit vatten fram till utanför bastustuga och försöker nu montera en tappventil.
Vet inte vad jag gör för fel men får inte ut vatten trots att tappventilen är öppen. Det funkade första gången men sen känns det som att den gått i baklås...
Vet inte vad jag gör för fel men får inte ut vatten trots att tappventilen är öppen. Det funkade första gången men sen känns det som att den gått i baklås...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När du stängde av, drog du till kraftigt då. Gumipackningen i kranen kan ha fastnat i stängt läge, prova med att öppna och knacka med hammaren på sidan om ventilen. Inget ovanligt att dom kan fastna i stängt läge. min frostsäkra utkastare fastnar och knack hjälper.
Klicka här för att svara
