Vet inte hur vi ska göra med tapeter till vinkeln i vårt hus variant från eksjöhus är ryggåstak. Vi har tänkt ha tapeter på långsidorna och resten målat i vitt. Någon som har några tips om snygga tapeter eller kanske någon som byggt en variant och visa hur ni har gjort med vinkeln?
Någon som har lite inspiration att dela med sig av?:)
 
Hej,

Vi väljer att måla vitt på långsidorna och måla kortsidan bakom kaminen i en accentfärg istället. Tror inte det finns så många klara Varianter ännu. Vi var bland de första som nappade i Norrköpingsregionen och vi har slutbesiktning i september. Målaren sätter igång med tapeter & målning efter byggsemestern någon gång i augusti tror jag.

Ni kan följa vårt bygge här http://blog.ahlmark.com/

MVH // Jennifer
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.