Vet inte hur vi ska göra med tapeter till vinkeln i vårt hus variant från eksjöhus är ryggåstak. Vi har tänkt ha tapeter på långsidorna och resten målat i vitt. Någon som har några tips om snygga tapeter eller kanske någon som byggt en variant och visa hur ni har gjort med vinkeln?
Någon som har lite inspiration att dela med sig av?
