Hej

Är det någon som har en bra sådan som ni kan rekommendera.
Jag såg att Bosch hade en sådan i sitt gröna sortiment men det känns som lite hobby-varning på den färgen.
Vad finns det för proffsgrejor som funkar bra.

Har kört med Julas variant.. den har fungerat kanon. Tittade själv på boschen först men tyckte inte den var värd pengarna för det den skulle göra. koka vatten och ge ånga. julas har lång slang och lång arbetstid. Har nog hitills fått ner 60-70 kvm tapet, och det har blivigt rent ner till putsen trots att jag har haft upp till 5 lager taper med älsta från sent 50 tal

Tror du kommer långt med Boschen. Jag är lite av en märkesbög men just tapetångaren tror jag du kan göra avkall på. Jag körde ner halva övervåningen på några timmar med en inlånad noname-maskin från något lågprisvaruhus. Rätt långt från raketvetenskap, vattenkokare + slang + en glasskartong -- det är typ konstruktionen ;)

exakt, den jag har från jula har hållit länge och den fungerar förvånansvärt bra..

ok.
Det verkar funka även med dom billigare varianterna.Låter bra.

Den från Jula va restad när jag kolla för ca en vecka sen.

K
Jag har också en från Jula. Jag har ångat massor med den och flera av mina arbetskamrater har lånat den till hela lägenheter och den funkar kanon. Med tanke på prislappen så är det ett riktigt bra köp.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.