2 780 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Tapet el måla!??
Halloj!
Ska renovera kök, vardagsrum o hall vad sägs...tapeter el måla? E lite sugen på att sätta en snygg fiberväv o sen hålla mig till beigt - brunt i hela nedervåningen. Har satt easy up tapeter på ovanvåningen o e lite sugen på att måla! Vill ha en slät yta men fortfarande ska det va liv i väggen...typ lite cement aktigt, vet att det ska finnas nån färg som det blir så med. Men den är jättedyr...ngra förslag!?
Vet att det e lättare me tapet...men mios kulörer e så snygga...lite tips!?
:
Ska renovera kök, vardagsrum o hall vad sägs...tapeter el måla? E lite sugen på att sätta en snygg fiberväv o sen hålla mig till beigt - brunt i hela nedervåningen. Har satt easy up tapeter på ovanvåningen o e lite sugen på att måla! Vill ha en slät yta men fortfarande ska det va liv i väggen...typ lite cement aktigt, vet att det ska finnas nån färg som det blir så med. Men den är jättedyr...ngra förslag!?
Vet att det e lättare me tapet...men mios kulörer e så snygga...lite tips!?
:
Lättare med tapet???? :-? :-/tigern skrev:
Det tycker då inte jag har jag missförstått nånting då? brespackla, maskera o måla tycker jag är betydligt smidigare än att sätta tapeter. Så mitt tips är ju då att du målar, så får du mios kulörer också
Sorry! Billigare är väll ordet jag söker! :-[
Klicka här för att svara