Är det någon mer som upplever att Tapatalk är segt som tuggummi vissa tider på dygnet? Framför allt kvällar.

Är man på forumet via hemsidan så går forumet snabbt som vanligt, men via Tapatalk laddas sidorna riktigt slött.
 
Tycker lika, framförallt att uppdatera trådarna har gått segt ett längre tag..
 
ullberg
Helt klart, provade nyss, under samma tid som det tog tapatalk att ladda senaste trådarna hann jag:

1) vänta
2) bli irriterad
3) vrida mig mot datorn
4) öppna webläsaren och surfa in på senaste olästa.

och fortfarande hann jag före tapatalks uppdatering.

Jag är dock inte säker på att det är ett BH-problem, jag har samma problem på ett par andra forum jag följer.

/U
 
Även jag tycker det går segt rätt ofta, helt oberoende av vilken uppkoppling mina enheter är kopplade via. Vid ett tillfälle var det permanent bisarrt segt. Då jag kör Android tesade jag då att rensa cachen (och kanske application data?) för appen (under Settings->Apps->osv...) och upplevde att Tapatalk återigen kom på banan.
 
Provade att tömma cache men fortfarande riktigt segt.
Ett riktigt i-lands problem, men oroligt irreterande :(
 
Tömde du även app-data? Dina inloggningsuppgifter och liknande ryker men de kan man ju knappa in igen.
 
Har tömt allt... även raderat appen och gjort ominstallation, ingen skillnad.
 
Jag har samma problem och gjort som phl föreslår klickat på rensa data och det har löst problemet för stunden men tyvärr så återkommer problemet ganska fort:confused:
 
Redigerat:
:thumbdown:
Frågan är var problemet kan vara, hos Tapatalk eller hos Byggahus?
 
Testade själv med olika Tapatalk-enheter, men det var samma fördröjning på samtliga. Immun mot ilandsproblem och gjorde något annat istället.
 
ullberg
MB77 skrev:
:thumbdown:
Frågan är var problemet kan vara, hos Tapatalk eller hos Byggahus?
Om man googlar tapatalk slow och begränsar till senaste månaden så får man en del träffar som får mig att tro att felet inte (enbart) lgger hos BH, eller så är det många forum som har samma fel som BH...
 
Vi har lagt in en ny version av Tapatalk på servern nu ikväll, blev det något bättre?
 
Nej, den funkar inte alls för mig.. Ett par dagar efter tråden startades rullade det mycket bra. Och efter sista Tapatalk uppdateringen har det gått som blixten hela tiden. Men nu kommer det upp något felmeddelande. Får inte upp rutan igen, men kan inte uppdatera trådarna osv..
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu fick jag ett felmeddelande igen..
 
Redigerat:
Samma fel för mej
IMG_1267.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag kommer inte ens in iforumet längre via tapatalk (samma meddelande som i popupen, men det visas kort i forumlistan...)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.