Är det någon mer som upplever att Tapatalk är segt som tuggummi vissa tider på dygnet? Framför allt kvällar.
Är man på forumet via hemsidan så går forumet snabbt som vanligt, men via Tapatalk laddas sidorna riktigt slött.
Är man på forumet via hemsidan så går forumet snabbt som vanligt, men via Tapatalk laddas sidorna riktigt slött.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Helt klart, provade nyss, under samma tid som det tog tapatalk att ladda senaste trådarna hann jag:
1) vänta
2) bli irriterad
3) vrida mig mot datorn
4) öppna webläsaren och surfa in på senaste olästa.
och fortfarande hann jag före tapatalks uppdatering.
Jag är dock inte säker på att det är ett BH-problem, jag har samma problem på ett par andra forum jag följer.
/U
1) vänta
2) bli irriterad
3) vrida mig mot datorn
4) öppna webläsaren och surfa in på senaste olästa.
och fortfarande hann jag före tapatalks uppdatering.
Jag är dock inte säker på att det är ett BH-problem, jag har samma problem på ett par andra forum jag följer.
/U
Även jag tycker det går segt rätt ofta, helt oberoende av vilken uppkoppling mina enheter är kopplade via. Vid ett tillfälle var det permanent bisarrt segt. Då jag kör Android tesade jag då att rensa cachen (och kanske application data?) för appen (under Settings->Apps->osv...) och upplevde att Tapatalk återigen kom på banan.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Testade själv med olika Tapatalk-enheter, men det var samma fördröjning på samtliga. Immun mot ilandsproblem och gjorde något annat istället.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Vi har lagt in en ny version av Tapatalk på servern nu ikväll, blev det något bättre?
Nej, den funkar inte alls för mig.. Ett par dagar efter tråden startades rullade det mycket bra. Och efter sista Tapatalk uppdateringen har det gått som blixten hela tiden. Men nu kommer det upp något felmeddelande. Får inte upp rutan igen, men kan inte uppdatera trådarna osv..
Nu fick jag ett felmeddelande igen..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu fick jag ett felmeddelande igen..
Redigerat:
