Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Nyfniken skrev:
Tapatalk på Android funkar. Tapatalk HD på iPad fungerar ej.
Nu är detsamma sagt tvärstopp.

Är det samma anledning till att er egen byggahusapp till iPhone inte fungerar?
Saknar den! Trivs inte lika bra på mobil.byggahus.
Hur snart kommer byggahusapparna vara uppe igen?

Ja, vet inte.

Kan man göra så man kommer till den vanliga sidan direkt när man surfar via mobilen? Eller måste man aktivt välja det varje gång?

Så länge du inte stänger av webbläsaren så kommer den ihåg men så fort du dödar den så kommer du till mobilsajten. Jag trodde den kom ihåg även efter man stängt av men så är det tydligen inte längre. Ska kolla om vi kan ändra utgångstiden i våra kakor..

hur länge gäller detta då?? för en som är halvt beroende...

Vet inte, tills vidare.

Konstigt att om detta "säkerhetsproblem" är så allvarligt att man måste stänga ner TapaTalk att inte andra forum gjort det samma. Bla kör ju det stora Festool forumet vidare med TapaTalk stödet..

j.f.s
Jag gissar att det är pga sårbarheten i SSL v3.

Synd! Tapatalk är ju oslagbart på telefonen!

jackt skrev:
Konstigt att om detta "säkerhetsproblem" är så allvarligt att man måste stänga ner TapaTalk att inte andra forum gjort det samma. Bla kör ju det stora Festool forumet vidare med TapaTalk stödet..
Alla forum använder inte samma forumprogramvara. Det kan vara så att deras inte är drabbat. Eller så bryr de sig inte lika mycket om säkerheten. Det kan också vara så att de inte vet om luckan eller att de helt enkelt inte hunnit med.

Hemmakatten
Och jag som somnar så gott till byggahus-appen...

Saknar verkligen appen, mobilsajten är inte alls lika smidig. Och är det bara min känsla, eller är det inte mycket färre inlägg nu efter stängningen?

• Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
b8q skrev:
Saknar verkligen appen, mobilsajten är inte alls lika smidig. Och är det bara min känsla, eller är det inte mycket färre inlägg nu efter stängningen?
Stämmer säkert, jag tackar och tar emot hjälpen att överkomma Byggahus-beroendet. Mobilsajten är helt ointressant för mig personligen så de senaste dagarnas byggahustorka under arbetstid har lett till klart minskade besvär. :)

• Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Kan bara hålla med. En sajt, mobil eller ej, passar datorer. ;) På luren har man en app och jag föredrar Tapatalk. ;)

• Gilla
gflygt och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.