hej har en röjsåg tanaka som är väldigt trögstartad,jag ska ta isär förgasaren o göra rent den,nån som vet vad hög o lågmunstyckena grundinställning ska vara,den starta efter många försök men gick oljämt så det skadar väl kanske inte med en rengöring av förgasare.