Tjo. Ne ingen va sugen. Om man inte kan själv så antar ja att de kostar en del. Ja rev o slängde den. Sparade de yttre fina täljstenarna. Såga till whisky kuber man lägger i frysen. Gjort brickor som håller värme o kyla. Lite trist. De är ju sjukt dyra
Ok..ja man vill ju göra om ibland.
Tänkte man vill sätta in nåt mer effektivt..fast en fullt fungerande täljstenare är ju hyffsat effektiv.
Skulle någon sitta på överbliven täljsten så är jag spekulant (Västerbotten).
Ska "klä" in vedspisen i köket..blir väl lite bättre.
Tänkte man vill sätta in nåt mer effektivt..fast en fullt fungerande täljstenare är ju hyffsat effektiv.
Skulle någon sitta på överbliven täljsten så är jag spekulant (Västerbotten).
Ska "klä" in vedspisen i köket..blir väl lite bättre.
Klicka här för att svara
