Hej
Säljer en tulikivi ca 2000kg täljstensugn byggd för hörn.
Jag kommer montera ner den inom kort men tänkte redan nu kolla om intresse finns.

Pris
Bud med rätt att Neka.
 
  • En hörnplacerad täljstensugn från Tulikivi som väntar på att monteras ner, omgiven av olika föremål.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Solidsoulbassman
  • Laddar…
T thunberg skrev:
Hej
Säljer en tulikivi ca 2000kg täljstensugn byggd för hörn.
Jag kommer montera ner den inom kort men tänkte redan nu kolla om intresse finns.

Pris
Bud med rätt att Neka.
Fick du den såld?
 
T thunberg skrev:
Hej
Säljer en tulikivi ca 2000kg täljstensugn byggd för hörn.
Jag kommer montera ner den inom kort men tänkte redan nu kolla om intresse finns.

Pris
Bud med rätt att Neka.
Den är borta. Missat att ta bort inlägget
 
T thunberg skrev:
Den är borta. Missat att ta bort inlägget
Inte sugen på köpa den har nämligen en egen som jag tänkt sälja tänkte bara kolla om det hade funkat sälja den.
 
Tjo. Ne ingen va sugen. Om man inte kan själv så antar ja att de kostar en del. Ja rev o slängde den. Sparade de yttre fina täljstenarna. Såga till whisky kuber man lägger i frysen. Gjort brickor som håller värme o kyla. Lite trist. De är ju sjukt dyra
 
  • Ledsen
klaskarlsson
  • Laddar…
M Mangeh1979 skrev:
Inte sugen på köpa den har nämligen en egen som jag tänkt sälja tänkte bara kolla om det hade funkat sälja den.
Har du sålt din?
 
jesperzetterlunds jesperzetterlunds skrev:
Har du sålt din?
Nej den är kvar, tror den är svår såld gav som upp, så nu blir den kvar.
 
M Mangeh1979 skrev:
Nej den är kvar, tror den är svår såld gav som upp, så nu blir den kvar.
Bara en nyfiken fråga.
Varför säljer man en täljstensugn som står på plats ?
 
N najaden skrev:
Bara en nyfiken fråga.
Varför säljer man en täljstensugn som står på plats ?
Vi skulle göra om planlösningen och ta ner hela skorstenen, men vi ändrade oss då kostanden skulle bli för dyr. Men vi är rätt nöjda den blev kvar.
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Ok..ja man vill ju göra om ibland.
Tänkte man vill sätta in nåt mer effektivt..fast en fullt fungerande täljstenare är ju hyffsat effektiv.
Skulle någon sitta på överbliven täljsten så är jag spekulant (Västerbotten).
Ska "klä" in vedspisen i köket..blir väl lite bättre.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.