Håller med Sunemangs....

Om jag nu hittar mitt drömhus som säljs för 260.000 kr UNDER mitt bud, så tycker jag också det verkar oseriöst. Håller helt med. Däremot är mina funderingar att testa detta förfaringssätt om jag VERKLIGEN brinner för ett hus. Jag är den förste att välkomna mer "moraliska" och sunda värderingar kring husköp. Men uppenbarligen så är verkligheten en helt annan. Jag h a r ju inte bundit mig förrän jag skrivit på alla papper...!
Jag verkar vara den enda som funderar på att använda denna taktik, så jag lär vinna nästa budgivning jag är med i ;D

Vi vaaaannn!!! ;D

Nu var det där att pressa räntor osv. Några tips kanske? Det är så mycket att tänka på! Besiktning, kontraktsskrivning osv. Vad ska man tänka på?? Kontraktet skrivs troligtvis innan besiktningen görs... När måste man bestämma vilken bank man ska ha?

[quote author=maroon link=board=Huspris;num=1126770129;start=20#32 date=09/23/05 kl 09:45:11]Vi vaaaannn!!! ;D

Nu var det där att pressa räntor osv. Några tips kanske? Det är så mycket att tänka på! Besiktning, kontraktsskrivning osv. Vad ska man tänka på?? Kontraktet skrivs troligtvis innan besiktningen görs... När måste man bestämma vilken bank man ska ha?[/quote

Grattulerar!!

Börja med att ta denna helgen till att njuta av er seger och fira. Räntebekymmer och dyl kan ni börja med på Måndag ;) Det är ändå saker som ni kommer att tänka på under en avsevärd tid framöver. Så igen passa på att njuta av segerns sötma nu.

Man måste inte ha det klart när man skriver kontraktet då? För det ska vi skriva på måndag eller tisdag... Men åååhh vad GÔTT att vi vann ;D

Snabba puckar!

Då kanske saken hamnar i ett annat läge. Det blir ju inte så mycket tid till att pruta på. Men du har ju fina inlägg här som du kan utgå från när du kontaktar banken.

GRATTIS! :D

Roma skrev:
GRATTIS! :D

Tack! Det känns fiiint ;D

Grattis!! Nä ni behöver inte har banken klart när ni skriver...men det är väl nu du kan få ner priset om ni hittar något vid besiktingen ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.