Så här gick det, Jag fick tag i en leverantör till Novoferms portar. Dom har en port med yta som heter silkgrain. Helt slät utsida men med insida som typ 80-talets husvagns-struktur. Men skämmer inte ut sig ändå. Den leverantören som jag kom i kontakt med kunde fixa kulör i valfri NCS. Vi valde samma som vi har på ytterdörrarna till huset. Insidan på porten är standard vit( något gräddig tycker jag). Jag är väldigt nöjd än så länge. Dock något man ska tänka på är att om man har en såpass stor bred port som står i soligt läge och med en mörk kulör är att man måste har förstärkningsprofiler på insidan. Vi upptäckte att den bågnar extremt mycket utåt av att solen står på. Detta ordnade iofs leverantör. Bifogar några bilder.klockan8 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
tack för svar. Grymt snyggt!!S stefan7914 skrev:Så här gick det, Jag fick tag i en leverantör till Novoferms portar. Dom har en port med yta som heter silkgrain. Helt slät utsida men med insida som typ 80-talets husvagns-struktur. Men skämmer inte ut sig ändå. Den leverantören som jag kom i kontakt med kunde fixa kulör i valfri NCS. Vi valde samma som vi har på ytterdörrarna till huset. Insidan på porten är standard vit( något gräddig tycker jag). Jag är väldigt nöjd än så länge. Dock något man ska tänka på är att om man har en såpass stor bred port som står i soligt läge och med en mörk kulör är att man måste har förstärkningsprofiler på insidan. Vi upptäckte att den bågnar extremt mycket utåt av att solen står på. Detta ordnade iofs leverantör. Bifogar några bilder. [bild][bild][bild][bild][bild]
Kommer välja novoferm med ncs kulör. Har fått pris idag på 26 tusen med motor och portöppnare och kundkulör i Ncs. Fick du betala något liknande!
Klicka här för att svara