Tillbyggare
· Onsala
· 2 023 inlägg
Sen är det ju skillnad på RAL & RAL... vi har samma RAL på tak och fönster men med tydlig skillnad i nyansen... irriterande!
Självbyggare
· Stockholm
· 10 268 inlägg
Eller köp en vit och lämna in den på lack. Har för mig att det var en här på forumet som gjorde det och det blev inte så svettig dyrt.

