3 841 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
Takskjutport - fabrikat?
Jag monterade 2st SKBV (Skånska..) portar i vintras på vårt garage.
Monteringen var inga konstigheter, takkonsollerna är av enklare typ jämfört med tex Hörmann, men funkar lika bra fast kanske inte ser lika bra ut.
Hur isoleringen är vet jag inte, men jag vill minnas att SKBVs portar fått bra omdömmen i tester.
Monteringen var inga konstigheter, takkonsollerna är av enklare typ jämfört med tex Hörmann, men funkar lika bra fast kanske inte ser lika bra ut.
Hur isoleringen är vet jag inte, men jag vill minnas att SKBVs portar fått bra omdömmen i tester.
Sitter i tankar att beställa 2 st portar från skbv.
Men det man undrar på, är kvaliten ok. Och hur bra isolerade är dom.
Ska sitta i ett garage som delvis kommer att värmas upp.
Priset är ju oslagbart.
Någon med bra eller dålig erfarenhet.
mvh mattias
Men det man undrar på, är kvaliten ok. Och hur bra isolerade är dom.
Ska sitta i ett garage som delvis kommer att värmas upp.
Priset är ju oslagbart.
Någon med bra eller dålig erfarenhet.
mvh mattias
jobbar som portmontör.
skbv har helt ok portar när man inte vill lägga tusenlappar på lite design såsom lackade beslag osv som tex hörmann har.
en favorit bland det billigare segmentet är helt klart "Clopay" som har fantastisk kvalitet för dom pengarna. Henke Larsson köpte ett gäng såna till sin nya gård nyligen.....
men sen är ju smaken som baken
skbv har helt ok portar när man inte vill lägga tusenlappar på lite design såsom lackade beslag osv som tex hörmann har.
en favorit bland det billigare segmentet är helt klart "Clopay" som har fantastisk kvalitet för dom pengarna. Henke Larsson köpte ett gäng såna till sin nya gård nyligen.....
men sen är ju smaken som baken
Klicka här för att svara