Ja det kan du men det kan bli lite synligare med skarven testa dig fram..D Derbyboy skrev:
Tänk på att inte använda vinkelslip vid kapning..
Här kommer en montagebeskrivning, vet inte om det är samma fabrikat men det har någ inte så står betydelse…D Derbyboy skrev:
https://brodernanorling.se/wp-content/uploads/2017/08/Dala-Profil-TP20-Monteringsanvisning.pdf
Jo jag skulle ju bättre kunna utnyttja utrymmet mellan stolarna. Dock blir stolarna bara 145 höga så det är ju inte mycket.
Sätter jag under takstolarna kan jag vänta och se om jag verkligen får problem med kondens. Dessutom blir det lättare att byta om det skulle gå hål.
Fast du har nog rätt. Lägger jag det över så får jag lättare att leda ut vattnet från förrådet.
Sätter jag under takstolarna kan jag vänta och se om jag verkligen får problem med kondens. Dessutom blir det lättare att byta om det skulle gå hål.
Fast du har nog rätt. Lägger jag det över så får jag lättare att leda ut vattnet från förrådet.
Visst kan du det!D Derbyboy skrev:
Jag skulle istället fundera på att dra ut taket maximalt, du kan kanske få ett ordentligt taköverhäng och en skyddad plats för en vedstapel eller nått annat som mår bra att vara under tak utomhus.
Så hade jag kunnat göra om det var längden, nu är det bredden och det kommer inte så klokt ut att dra ut det för mycket. Kan ha fel dock.F fribygg skrev:
Dessutom har jag en annan byggnad att förhålla mig till.