Är det något att bry sig om förutom att laga det?
När tempen varierar, nu när det varit 20 minus så smäller det i kåken från 79. 1 1/2 plan suteräng.
Förmodligen rör kåken på sig.
Men takpanelen glider isär så det blir hål/glipor
När tempen varierar, nu när det varit 20 minus så smäller det i kåken från 79. 1 1/2 plan suteräng.
Förmodligen rör kåken på sig.
Men takpanelen glider isär så det blir hål/glipor
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
det är likadant hos mig. som lordi säger så är lösningen helt enkelt att måla på vintern när gliporna är som störst. inget som behöver "lagas", trä är ett naturligt material som rör på sig beroende på luftfuktighet.
Klicka här för att svara