Hej,
Har en liten fråga till dem som vet. Håller just på att bygga hus och nu är stommen rest men taket sluttar lite konstigt, den har fått små vingar. Istället för att den har samma lutning från taknock till takfot har den en ändrad lutning mot slutet (se den dåliga skissen nedan). Visst har hantverkarna satt kilar och allt men ska det verkligen vara så? Kommer inte det att vara svårt när man ska sätta takpannor?