Hej.
Har precis köpt en takdushset från habo. Innan jag packar upp den undrar jag ifall någon vet ifall man kan rotera överdelen åt höger eller vänster? Så själva takduschen kommer mer åt vänster eller höger?
Hoppas ni förstår min fråga. Lägger med bild för att förtydliga lite
//Sebastian
Har precis köpt en takdushset från habo. Innan jag packar upp den undrar jag ifall någon vet ifall man kan rotera överdelen åt höger eller vänster? Så själva takduschen kommer mer åt vänster eller höger?
Hoppas ni förstår min fråga. Lägger med bild för att förtydliga lite
//Sebastian
Jag har 2st takduschar.
Den ena går det den andra inte tror jag.
Kan vara så att fästet i väggen är just över skarven där det på den ena går att vrida son gör att det går trögtvågar inte ta i rädd att paja nått.
Försöker jag vrida på den vrider det sig igängorna nere vid blandaren
Den ena går det den andra inte tror jag.
Kan vara så att fästet i väggen är just över skarven där det på den ena går att vrida son gör att det går trögtvågar inte ta i rädd att paja nått.
Försöker jag vrida på den vrider det sig igängorna nere vid blandaren
Det ska gå fint. Den har en teleskopsfunktion så du kan höja och sänka den till den höjden du vill ha. Det är bara ett par o-ringar som håller tätt mellan den yttre och inre stången och så det spelar ingen roll vilken höjd eller vinkel du sätter takduschen på.
Sen är det nog inte meningen att ska rotera den fram och tillbaka efter den är monterad utan att lossa på fästet som sitter vid det övre väggfästet.
Så ska du montera den i en speciell vinkel och låta den sitta så, då ser inte jag några problem med det. 👍
Sen är det nog inte meningen att ska rotera den fram och tillbaka efter den är monterad utan att lossa på fästet som sitter vid det övre väggfästet.
Så ska du montera den i en speciell vinkel och låta den sitta så, då ser inte jag några problem med det. 👍
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Missfärgningar murstock - vad kan det vara?
Fritidshus -
Går det att behålla fasadplankan?
Fasad -
Vad finns det för alternativ till Garbo?
Försäkringar -
Hur/bör jag åtgärda detta på en massiv trädörr från 1932?
Fönster & Dörrar -
Vet någon om det går att använda Ryobi batterier till Meec.
Verktyg & Maskiner