Har Lidabs på stallet och något fulfabrikat på huset. Husets har börjar få rostfläckar redan efter två år. Kör på ett känt märke så tror/hoppas jag att man klarar sig längre, sett till själva ytbehandligen iallafall.
Lindabs system med skarvar/gavlar är tätade med gummi, vilket gör att man slipper kladd med silikon osv..
Skillnad i pris vet jag inte. Jag jämförde byggmax Weijo eller vad det heter och Lindab på Hornbach, tyckte det var hugget som stucket faktiskt.
/Thomas